عاشقانه ها
دلنوشته هاي من
متن عاشقانه - متن ترانه ها-اس ام اس - مطالب عاشقانه

 

 


 

 

 



 
 
ما و مجنون درس عشق از یك ادیب اموختیم 

او به ظاهر گشت عاشق ما به 

معنی سوختیم
 
***
چه كنم دست خودم نیست كه یادت نكنم 

خواستی گل نشودی تا به تو عادت نكنم

***
گفتی دوستت دارم و من به خیابان رفتم ! 

فضای اتاق برای پرواز كافی نبود

***
همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست 

گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست

***
بی تابم و دل برای دیدار تو تنگ است ت

قصیر دلم نیست وفای تو قشنگ است

***
چقدر سخته كه عشقت تو رو نخواد 

چقدر سخته دوستش داشته باشی 

دوستت نداشته باشه چقدر سخته دلتنگ باشی 

دركت نكنند

دلتنگ باشی سراغ تو نگیره ...

***
با رفیقان از ازل دست رفاقت داده ایم 

در وفای ما شك نكن گرچه دور افتاده ایم


 



نظرات شما عزیزان:

کسب درآمد به ازای بازدید وبلاگت
ساعت19:59---1 بهمن 1392
بازدید های خود را به پول تبدیل کنید!
بیشترین سود دهی در کل سایت های پاپ آپ ایران
هر بازدید کننده 100 ریال
اگه روزانه 100 بازدید کننده داشته باشی!
درآمدت در روز =1000تومان
و درامد ماهانت میشه = 30000 تومان
100 درصد تضمینی، پرداخت کمتر از 8 ساعت.


فاطمه
ساعت15:14---15 شهريور 1392
سلام وبلاگ خوبی داری ممنون از زحماتت .

FAEZE
ساعت0:35---9 فروردين 1392
salammm doostam webloge jadid mobarak ishala inam mese ghabli khoobo mofiiid bashe movafagh bashii golam

پریسا
ساعت12:19---28 اسفند 1390
سلامـــــــ
امروز ....
من اومدم بگم که :
آپمــــــ
اینبار رو گفتم چون برام خیییلی مهمه که همه بیان !


پریسا
ساعت12:19---28 اسفند 1390
سلامـــــــ
امروز ....
من اومدم بگم که :
آپمــــــ
اینبار رو گفتم چون برام خیییلی مهمه که همه بیان !


سه دخملـــت آلبالویی
ساعت16:30---3 اسفند 1390
سلامــــــ111به وب گروهی ماهم سربزنین!خواهش میکنیم!

زهرا
ساعت20:29---5 بهمن 1390
سلام...قشنگ بود..به منم سر بزن..من شمارو لينك كردم يعتي تو لينكام هستيد اما من نيسم..

پریسا
ساعت1:32---2 بهمن 1390
سلامـــــــــ
اپمـــــــــ
موضوعش هم خیییییییییییییلی برام مهمه !
اگه میشه زود بیا باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من رفتم فعلا:
بای بای بای


سوگند
ساعت23:02---12 آذر 1390
دلم از عشق و مستی بیقرار است

به دنبال تو هر دم رهسپار است

ولی هرگاه می گیرم سراغت

جوابم انتظار و انتظار است

سربزنی خوشحال میشم


نازنین
ساعت11:19---11 آذر 1390
برای تو که نه، ولی دلم برای روزهای با هم بودنمان تنگ شده...

برای تو که نه، ولی برای " مواظب خودت باش " شنیدن، دلم تنگ شده ..

برای تو که نه، ولی برای دلی که نگرانم می شد، دلم تنگ شده...

راستش برای اینها که نه، ولی برای خودت، دلم خیلی تنگ شده!.....

l


مرجان
ساعت12:48---10 آذر 1390
سلام دوست عزیز...

مرسی که به من سر زدی و مرسی از نظر قشنگت

توام وب زیبایی داری

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

شاد باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 5 آذر 1390برچسب:اس ام اس - متن عاشقانه , :: 13:53 ::  نويسنده : M

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دلنوشته هاي من و آدرس delneveshte.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 21540
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1